Relaxing time! - Week 9 - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van Dylan Schlepers - WaarBenJij.nu Relaxing time! - Week 9 - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van Dylan Schlepers - WaarBenJij.nu

Relaxing time! - Week 9

Door: Dylan Schlepers

Blijf op de hoogte en volg Dylan

07 April 2014 | Verenigde Staten, Philipsburg

Ola people, er is weer een week voorbijgevlogen! Wat vliegt de tijd toch hier als je leuke dingen kunt doen. Deze 7 dagen waren op zich vrij rustig te noemen. Van een positieve reactie van mijn stagebegeleider op school tot aan een relaxt weekendje, het lijkt al bijna standaard te worden! Maar niet getreurd, vervelen zal het niet ^^

Goed gevoel op het werk!

Vorige week heb ik al verteld over mijn eerste voortgangsgesprek van mijn stageperiode. Deze moest natuurlijk ook gestuurd worden naar mijn docentbegeleider op school. Ook zij was ontzettend enthousiast en deze week kon dus sowieso al niet meer stuk. Het werk zelf was als vanouds. Het nodige archiefwerk, ik heb weer een jaarrekening mogen maken wat steeds meer 'eigen' begint te worden. Het worden standaard principes, maar elke opdracht die ik er bij krijgt zorgt weer voor iets nieuws en dat houdt het werk leuk! De laatste dagen moest ik weer beginnen aan mijn opdracht van het tankstation en nu blijkt dat de administratie daar ook fout is gegaan. Je zou haast denken, houdt het dan nooit op? Het is niet altijd leuk om zo lang bezig te zijn met 1 opdracht, maar in gedachten blijf je houden dat het een enorme kick geeft als jij het straks voor elkaar geschopt hebt dus ik zet gestaag door! Deze week die gaat komen zal waarschijnlijk ook weer in het teken staan van deze opdracht dus we zullen zien wat deze 5 komende dagen voor mij in petto hebben.

Partying, relaxing and enjoying life!

Ja, aan elke werkweek komen natuurlijk weer een aantal dagen genieten. Vrijdag lekker weer aan de party met de medestudenten in de Soggy Dollar Bar met de nodige drankjes en gezelligheid! Een ontzettend gezellige party weer en ook al is het steeds hetzelfde, het blijft altijd leuk om heen te gaan. Na lekker een nachtje uitslapen was het zaterdag de beurt aan Maho Beach. Een dagje vliegtuigen spotten, cocktailtjes bij de Sunset Bar en gezelligheid met Esther, Milad, Wouter en Marielle (twee collega's van Milad). Aansluitend 's avonds gegeten bij Buccaneer's: een lokaal tentje waar in de open lucht gebarbecued wordt en waar je kon genieten van heerlijke chickenwings en spareribs. Een aanrader als je naar Sint Maarten gaat! 's Avonds besloten om niet uitbundig te gaan partyen, maar een loungebarretje op te zoeken en relaxed te genieten van een drankje. Dit hebben we gedaan bij de Skylounge: een loungebar in Maho Village, een paar honderd meter van het vliegveld af. Chille clubmuziek, loungesetjes om te zitten en een beetje kletsen. Ook niks mis mee! Na een goede nachtrust eerst contact gehad met het thuisfront en bijpraten met pap, mam en broertje en zusje. Dan mis je toch wel je oude vertrouwde stekkie in Coevn, maar die gedachte zet je wel snel van je af als je weet dat je hier misschien 1x zult zijn. Genieten is belangrijk! 's Middags even lekker de auto gepakt en naar Mullet Bay gereden, lekker relaxen en genieten van de zon! Zondag = relaxdag toch?

En toen was ook het weekend weer voorbij! Work has to be done, maar we leven natuurlijk naar het volgende weekend toe! Een trip naar Anguilla, Ministry of Sound in Tantra, er staat genoeg op de planning.

Tot over een week en welterusten!

• 07 April 2014 - 15:25

Mams:

Ja.....zet die gedachte maar snel van je af. Je hebt snel genoeg weer last van ons....haha.
    Weer een leuk stukje hoor. Groetjes van ons allemaal. Enne.....hou je brievenbus in de gaten.:)

• 08 April 2014 - 18:29

Emmy,Marcel En De Meiden:

Hallo Dylan wij genieten van al die mooie verhalen van jou kan me voorstellen dat je nog niet weg wilt blij f genieten dan hebben wij weer mooie verhalen om te lezen Groetjes en een dikke knuffel van ons